Kuracja na włosy;) II

Zeszło mi trochę ... :O

Ale postanowiłam, iż muszę nadrobić zaległości bo jak to tak?!

Więc....nadrabiam ;]

Zdjęcie moich obciętych włosów w dzień 'ścięcia':




A oto moja 'armia pomocnicza' czyli rzeczy, substancje, kosmetyki które pomagają mi w odżywieniu, napełnieniu energią i zdrowiem moje włosy :



 W jej skład wchodzi:

Revalid - kapsułki, produkt lezniczy wspomagający wzrost włosów i paznokci

Dabur Vatika - krem do włosów nocna regeneracja

Dabur Vatika - kokosowy olej do włosów

Dabur Amla Gold - olej do włosów Amla Gold

Neril - rewitalizujący tonik do włosów wypadających

Neril - rewitalizujący szampon do włosów wypadających

Radical - mgiełka wzmacniająca do włosów zniszczonych i wypadających

Olej kokosowy - to wersja czysta oleju kokosowego, jest bezzapachowy


Post spóźniony jakiś czas, także moje zasoby powiększyły się ;)

Jesteście może zainteresowani jakimś produktem szczególnie? Może chcielibyście otrzymać więcej informacji o którymś z nich? Jestem skłonna by stworzyć o nim recenzję ;)


Pozdrawiam ;)




2 komentarze:

  1. Ale długaśnie masz te włosy :D A jak się błyszczą! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super włosy i podoba mi się ich kolor :)

    OdpowiedzUsuń