Makeup Geek Eye shadows ;]

Witajcie:]

Dziś notka, którą jak wspominałam cały czas odkładałam na potem...

Więc... jakiś czas temu zapukał do mych drzwi listonosz... i paczką w ręku. Byłam bardzo miło zaskoczona.. przyleciała do mnie aż ze Stanów :D 
Z pośpiechem otworzyłam i zobaczyłam to :


Jakież to szczęście mnie spotkało :)

Firma Makeup Geek przysłała mi 13 cieni ze swojej kolekcji.

W następujących kolorach (niektóre zdjęcia nie oddają super efektu koloru):













także troszkę kolorów mi przybyło z czego się bardzo cieszę :)

Niektórych już użyłam do makijaży które wykonywałam :]

Coś o samych cieniach?  Jak koleżanka po 'fachu' opisywała: "produkty mogą być konkurencją dla tych z  MAC'a - taka sama, jak nie lepsza jakość, za o wiele niższą cenę." Sama porównać nie mogę,cieni z MAC'a jeszcze nie używałam. Wszystko przede mną ;) Ale te z MUG mogę polecić z czystym sumieniem, są bardzo dobrze napigmentowane, dobrze się je nakłada co jest bardzo pomocne, dobrze się rozprowadzają i rozcierają, nie osypują się co też bardzo cieszy ;)

Tutaj możecie sobie zobaczyć ofertę cieni w ich sklepie. 

A Wy? Słyszałyście już kiedyś o marce Makeup Geek?

Pozdrawiam,

Beauty4u ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz