Paznokciowo ;)

Witajcie! :]

Trochę mnie nie było, ach ja niedobra ;] Dziś nadrabiam i coś skrobię.

Niedawno zostałam wyróżniona w konkursie z wzorkami na paznokcie, mianowicie moimi Crazy eyes on nails, co było bardzo miłe:]

Za wyróżnienie zostałam też nagrodzona, dostalam 3 lakiery do paznokci z firmy e.l.f.



kolory to :
1. Teal Blue
2. Cranberry
3. Coral Dream

Nie miałam do tej pory lakierów z e.l.f.'a, ale już dziś zostały użyte i mogę powiedzieć, że bardzo fajnie kryją, mają soczyste, żywe kolory, na wiosnę jak znalazł :):)

Dziś troszkę choruję i makijażu nie zmalowałam, ale korzystając z chwili wolnego czasu pomalowałam sobie paznokcie;) używając właśnie wygranych lakierów:]

A oto moja dzisiejsza paznokciowa kreatywność :


Co myślicie? :>

Zapraszam Was serdecznie również na mojego funpage ;)


Pozdrawiam ;) 

3 komentarze: