Nowości w FM'ie

Witajcie! :)

Dziś coś z nowości:] 

Mocna nasycone cienie do powiek, których zadaniem jest intensywnie podkreślić oczy każdej kobiety. Fm Group proponuje te cienie dla ciemnoskórych osób, ale idealnie odnajdą się również dla fanatyczek mocnego makijażu.
  • dzięki głębokiej, nasyconej barwie umożliwia wierne odwzorowanie koloru na powiece
  • metaliczno-perłowa poświata nadaje spojrzeniu magnetyzujący blask
  • jedwabista konsystencja ułatwia aplikację
  • prasowany
  • waga: 3 g
Zawartość cieni jest optymalna, jedwabista konsystencja sprawia, że lekko rozsmarowują się na powiekach.
Wielkość pozwoli wrzucić do każdej kosmetyczki, bez stresu że nie będziemy miały gdzie tego upchnąć.
Silver light idealny cień do lekkiego makijażu ślubnego, natomiast Tempting Azure powinien idealnie odnaleźć sie w nadmorskich klimatach. Tempting Azure również przypomina cień Diora Bird of Paradise na lato 2013, natomiast jest w zdecydowanie tańszej wersji, a jego jakość jest zbliżona.
  • Midnight PurpleMidnight Purple
  • Cyclamen PinkCyclamen Pink
  • Metallic CrocusMetallic Crocus
  • Sunny GoldSunny Gold
  • Silver WhiteSilver White
  • Tempting AzureTempting Azure


Miałyście kontakt z cieniami tej firmy?  Jak Wasze odczucia? :]
Ja sama posiadam kilka kolorów iiii.. muszę powiedzieć, że jestem zadowolona i mogę je polecić :]

Pozdrawiam,
Beauty4u ;)

3 komentarze:

  1. i moja droga wyłącz sobie weryfikator ...to będzie lepiej dodawać komentarze

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam z FM 2 cienie i też jestem z nich bardzo zadowolona chcę tez z tej firmy kupić baze pod makijaż

    OdpowiedzUsuń