Sesja beauty w naturze ;) Makeup

Witam Was we wrześniu!

Wrześniej rozpoczynam postem makijażowym, sesyjnym:)

Niedawno miałam ogromną przyjemność współpracować z fotografem z zamiłowania, a jakże utalentowanego i z pasją, z charyzmą i niezwykła kreatywnością <3 myślę, że się dogadałyśmy bo ja jestem bardzo zadowolona z owocu naszej współpracy ;)

O kim tak piszę? Już odpowiadam o Świerzynce ;) ---> na Facebook'u oraz na blogu możecie oglądać jej wszystkie kreatywne poczynania ;) Serdecznie zapraszam, gdyż jest co oglądać ;)

A teraz zapraszam do zerknięcia na nasz wspólny owoc pracy ;) 

Makijaż w moim wykonaniu, stylizacja i modelowanie również, zdjęcia fantastyczna Karina ;)






















Ja jestem bardzo zadowolona z efektów ;) Muszę nieskromnie przyznać ;D

Beauties jak Wam się widzi? 

Ja szczerze mówiąc mam trochę niedosyt :D


Pozdrawiam,
Beauty4u:*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz