Chłodny powiew - nails

Halo witajcie!

Witajcie kochani w grudniu!  W jakże pięknym miesiącu, przepełnionym radością, fantastyczną atmosferą ;) <3 Zapachem goździków, cynamonu i imbiru w powietrzu. Miesiącem pełnym szczęścia, dawaniem uśmiechów bez powodu. No jak tutaj nie zakochać się w grudniu? No jak?!

No, ale nie o tym dziś ;) 

Dziś o paznokciach ;) 
Dawno nie dodawałam żadnych inspiracji paznokciowych, więc dziś chciałam nadrobić;)

Będzie nowość! Kochani! Skusiłam się na migdałki :D

W sumie koleżanka można powiedzieć mnie namówiła troszkę ;) pewnie znacie Basevehei tak, tak, te sławne Basevehei w końcu jest ich dwie ;) :D


Nie przedłużam zerknijcie na ten chłodny powiew :D









I jeszcze dwa zdjęcia z paznokciami na lajfie :D 







Co sądzicie? Pasują mi migdałki? 
Ja jeszcze nie jestem przekonana...


I jeszcze mam jedno zapytanie: mianowicie czy bylibyście chętni zobaczyć można powiedzieć krótkiego vlogmasa, może mogę to tak nazwać ;), jak widzicie ostatnie zdjęcie jest z jarmarku świątecznego, tak pomyślałam może mogłabym coś skleić, mało profesjonalnego :)
Dajcie znać ;)



Ściskam gorąco,
Beauty4u :*



4 komentarze: