Shapie manicure ;) - nails

Halo, Halo!

Pierwszy post w tym roku ! :D Trochę spóźniony heh bo już praktycznie pojawia się pod koniec stycznia, ale, ale się pojawia, ale jest ;)

Jeszcze tutaj nie życzyłam więc korzystam z okazji i życzę Najwspanialszego Roku 2017!!

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić inspirację paznokciową;)




Zapraszam zainteresowanych na tutorial na YT ---> TUTORIAL










Paznokcie wykonane za pomocą pisaków Sharpie. 

Znacie pisaki Sharpie? 

Jak Wam się podoba efekt?



7 komentarzy:

  1. przepięknie zrobione paznokcie, kształt kolory....wszystko <3


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio widziałam podobne na allegro i zastanawiałam się czy warto się skusić. Teraz wiem, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt świetny. Bardzo podobają mi się te paznokcie - kształt oraz sposób zdobienia :) super, aczkolwiek piasków nie znam :)

    OdpowiedzUsuń