PasteLove - nails

Halo! Halo!

Dziś post paznokciowy ;)

Jak w tytule już wiecie ze paznokcie będą w pastelowych kolorach jakie uwielbiam.

Ostatnimi czasy nabyłam takowe pastelowe kolory z jeszcze myślę - że mogę nazwać tak ta firmę... nowa. 

Mowa tu o firmie Provocater.

Do kupna zainspirowały mnie buteleczki, które na prawdę wyróżniają się, są inne, drapieżne i sexi ;) 


Kupiłam 3 kolory pastelowe, nude, fiolet oraz miętę.

W kolorach:

100 biscuit tan
045 light lavender
66 ice pistachio

Jak narazie to tyle, zobaczcie co mi wyszło na paznokciach przy użyciu dwóch z nich ;)
























Takie pastelowe paznokcie w wersji light ;) nie wiem czy zauważyliście? Różnicę między prawą a lewą ręką? ;)

Co do lakierów?

Muszę powiedzieć, że polubiliśmy się od pierwszego użycia 😤

Lakiery mają świetne krycie!
Nie leją się są odpowiednio gęste! 
Kolory mają ładny odcień!

Dobrze się na nich pracuje, z tej strony mogę Wam serdecznie polecić ;)

Jedynym na co czekam to więcej promocji w sklepie internetowym :D 

Jak na razie widziałam promocję stacjonarną w sklepach Natura 2+1 także dziewczyny!! Też jest extra dla tych którzy mają możliwość!!

A link do strony tuuutaj PROVOCATER



Jak Wam się podoba efekt na moich paznokciach? 😏

Pozdrawiam Was,
Beauty4u:*

4 komentarze:

  1. Piękne kolory : ) Jeszcze nie mam tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pastelowe maja bardzo ładne, polecam 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolorki!
    Muszę wypróbować :)
    Zapraszam do mnie
    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. moje ukochane pastele, właśnie mam na paznokciach mojego ulubieńca czyli biscuita semilaca *.*

    OdpowiedzUsuń