Makeup Revolution Conceal & Define Coverage Foundation

 Witajcie!!


W końcu udało mi się przysiąść i złożyć ten filmik.



Jak już wiecie ja lubię dobrze kryjące podkłady i wciąż szukam i szukam idealnego. Co jakiś czas jak wiadomo na rynku  kosmetycznym pojawiają się nowości różności. Mnie najbardziej interesują podkłady kryjące oczywiście. 

Będąc w drogerii, dokładnie to był Rossmann - na półce gabloty Makeup Revolution dojrzałam ten oto - podkład - Conceal & Define Coverage Foundation -więc podekscytowana włożyłam go do koszyczka.

Jak spisał się ten podkład?


Dowiecie się dokładnie w filmie, na który zapraszam serdecznie!




A tutaj jeszcze kilka podglądowych zdjęć  






zdjęcie zrobione telefonem 


A tutaj prezentuję zdjęcie zrobione aparatem fotograficznym, ale całkiem całkiem surowe - nie tknięte, że tak nazwę.

Widać podkład już usadowił się wspaniale w liniach zmarszczek pod oczami uwydatniając je wyśmienicie :D 




Podkład zapowiadał się bardzo fajnie, ładna butelka, fajne krycie, ale jak wyszło w rzeczywistości tylko na chwile bo jak oglądaliście wideo, widać jak zachował się na mojej buzi po kilku godzinach na niej... Szkoda...


A może Wy macie jakieś triki na nakładanie tego podkładu?

Może zdradzicie?


Ja mając go już kilka miesięcy zwyczajnie mieszam go z innym podkładem, żeby go tylko nie wyrzucić, bo mi szkoda po prostu tak wiedząc, że butelka nie jest pusta.



Pozdrawiam Was,

Beauty4u :*




7 komentarzy: