Świąteczne inspiracje - Stroik w puszce ? ;>

 Ho! Ho! Ho!


Nie ma śniegu, jest zielono ale chyba mogę się z Wam dziś tak przywitać?

U nas wręcz pada deszcz... ;( i to tak siarczyście...

Syn codziennie pyta kiedy będzie padał śnieg... klimacie ziemski czy tak już będzie?


No ale... ja dziś w temacie dekoracyjnym....

Chciałam się z Wami podzielić inspiracją świąteczną bożonarodzeniową, a dokładniej stroikiem na stół.

 Co ciekawsze może być - wykorzystałam do niego puszkę aluminiową po pomidorach, a tak żeby było ciekawiej, może podchodzi trochę w rustykalny styl?














Zapraszam Was też na instrukcje w formie filmu :





Szybki, łatwy do zrobienia stroik, nie wymagający nie wiadomo jak wielu produktów.




A Ty zrobiła/eś już sobie stroik?


Co sądzisz o mojej wersji stroika świątecznego w puszce?



 I jeszcze korzystając z okazji chciałam Wam życzyć:

Dużo prezentów,

mało w życiu zakrętów!

Dużo bąbelków w szampanie

i kogoś kto Ci zrobi śniadanie!

A na każdym kroku

szczęścia w Nowym Roku!



Pozdrawiam świątecznie,

Beauty4u :*

9 komentarzy: