Sylwester! Make up ;)

Halo! Halo!

Jak okazja nam sama mówi, dziś mam dla Was propozycję, inspirację makijażową na najbardziej szaloną i rozbłyszczaną noc w roku!!!









Bliskie spojrzenie na oko ;)































Tym razem przy zdjęciach miałam asystenta! :D

Muszę Wam pokazać ;)










Korzystając z chwili danej chciałam życzyć i Wam kochani:

Niech Nowy Rok zabłyśnie dla Was kolorami tęczy,
I rozsypie się nad głowami szczęście i uśmiechów moc,
I niech zostanie z Wami na kolejne 12 miesięcy,
A nie tylko w tę Sylwestrową noc ;)

Wspaniałego Nowego 2017 roku ;)

Życzy,

Beauty4u :*

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż. Zazdroszczę talentu. Ja raczej maluję się jasnymi cieniami, ponieważ uważam, że do ciemnych brakuje mi nieco wprawy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten błysk w oku :) Śliczny makijaż oka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się twoje oczy w takim wydaniu :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. makijaż piękny, ale asystenta nic nie przebije ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makijaż:) ładne zdjęcia Ci powychodziły:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń