Makijaż codzienny, drogeryjnymi kosmetykami - makeup

Hejo! Hejo!

Chciałam się z Wami podzielić moją - można powiedzieć rutyną makijażową.

Napisałam 'można powiedzieć' ponieważ jednak częściej maluję tylko rzęsy ale w takim makijażu też często.

Jest on łatwy, szybki i myślę, że dobrze się prezentuje?



Do wykonania tego makijażu nie trzeba góry kosmetyków i co lepsze wszystkie sa łatwo dostępne w przystępnych cenach ;)


A teraz zapraszam Was na YouTube, tam tutorial makijażu 





Tutaj zaprezentuję Wam na zdjęciu jakich kosmetyków użyłam



I kilka zdjęć dokładniejszych z numerami kolorów


1.



2.



3.



4.




5.





6.



7.




8.




9.



W tym sklepie  Born Pretty Store     macie 10% off z kodem DWG10






10.



Co sądzicie?



Przytulnego weekendu Beauties! ;*

Pozdrawiam ciepło,
Beauty4u :*

5 komentarzy:

  1. Piękny makijaż! :) Kreska idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny makijaż. Jak Ci się sprawdza podkład z Loreal? Chciałam go kupić ostatnio na promocji w Rossmannie, ale jakoś nie doszło do skutku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, nieprzesadzony makijaż - doskonała kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń